Kampania "Senior Znaczy Szacunek"

Autor w dziale
176
Kampania "Senior Znaczy Szacunek"

KAMPANIA “SENIOR ZNACZY SZACUNEK” – II EDYCJA 2018

Krajowy Instytut Gospodarki Senioralnej (KIGS) w maju 2018 roku rozpoczął II edycję ogólnopolskiej kampanii informacyjno-edukacyjnej „Senior Znaczy Szacunek”. W maju i czerwcu w wybranych miastach w Polsce pojawiły się miasteczka seniora. Odwiedzający mieli okazję skorzystać z bezpłatnych badań zdrowotnych oraz poszerzyć swoją wiedzę w zakresie edukacji zdrowotnej, technologicznej oraz bezpieczeństwa konsumenckiego podczas wykładów i warsztatów.

Partnerem technologicznym majowo-czerwcowej odsłony kampanii „Senior Znaczy Szacunek” był operator sieci komórkowej Play, a Partnerem Strategicznym Fundacja Ziko dla Zdrowia.
Partnerami instytucjonalnymi były miasta, w których odbywały się poszczególne wydarzenia. W maju były to: Chorzów, Opole, Piekary Śląskie i Nysa, w czerwcu natomiast: Bochnia, Dąbrowa Górnicza, Zabrze, Jastrzębie-Zdrój oraz Rybnik. Partner medialny – Nasz Senior.

Więcej informacji na: http://seniorznaczyszacunek.pl/

  

[Not a valid template]

KAMPANIA “SENIOR ZNACZY SZACUNEK” – I EDYCJA 2017

Krajowy Instytut Gospodarki Senioralnej  rozpoczął jesienią 2017 roku kampanię informacyjno-edukacyjną “Senior Znaczy Szacunek” dotyczącą certyfikatu OK SENIOR przyznawanego sprawdzonym produktom i usługom adresowanym do osób starszych.
2000 osób wzięło udział w wykładach „Seniorze nie daj się oszukać!”
8 mln Polaków usłyszało o kampanii Senior Znaczy Szacunek dzięki promocji w telewizji i lokalnych mediach.
Strategicznym Partnerem kampanii “Senior Znaczy Szacunek”, upowszechniającej wiedzę na temat bezpieczeństwa konsumenckiego i roli znaku jakości OK SENIOR była firma TAURON. Na przykładzie usługi Serwisant 24 promowane były wartości, o których mówi program certyfikacji OK SENIOR.

Więcej informacji na stronie: www.oksenior.pl

54321
(0 votes. Average 0 of 5)