„KAMPANIA “SENIOR ZNACZY SZACUNEK” – II EDYCJA 2018
Krajowy Instytut Gospodarki Senioralnej (KIGS) w maju 2018 roku rozpoczął II edycję ogólnopolskiej kampanii informacyjno-edukacyjnej „Senior Znaczy Szacunek”, która miała wiele odsłon i różne zasięgi, od ogólnokrajowego po bardzo lokalne.
- Miasteczka Seniora w wielu miastach
W maju i czerwcu w wybranych miastach w Polsce pojawiły się miasteczka seniora. Odwiedzający mieli okazję skorzystać z bezpłatnych badań zdrowotnych oraz poszerzyć swoją wiedzę w zakresie edukacji zdrowotnej, technologicznej oraz bezpieczeństwa konsumenckiego podczas wykładów i warsztatów. W spotkaniach w ramach Miasteczek Seniora wzięło udział kilka tysięcy osób, głównie seniorów.
- Wykłady na UTW
Od października 2018 ruszyliśmy z wykładami na Uniwersytetach III Wieku (UTW), gdzie kontynuowaliśmy wykłady „Seniorze nie daj się oszukać” aż do lutego 2019 roku.
- Serial „Złote Lata”
Również od października 2018 roku na antenie Polskiego Radia PR I w niedzielnym paśmie Czas Pogody rozpoczęliśmy nadawanie słuchowiska Złote Lata. Dwójka bohaterów Hanna i Zenon rozwiązywała bieżące problemy spotykające osoby starsze. Serial był wielkim sukcesem. Link do odcinków https://oksenior.pl/strefa-seniora/
- Paszporty OK SENIOR
Podczas spotkań z Seniorami rozdaliśmy kilka tysięcy paszportów OK SENIOR – nawigacji po świecie seniora.
Partnerem technologicznym majowo-czerwcowej odsłony kampanii „Senior Znaczy Szacunek” był operator sieci komórkowej Play, a Partnerem Strategicznym Fundacja Ziko dla Zdrowia. Partnerem wykładów na UTW była firma TAURON. Partnerem Paszportów OK SENIOR w 2019 r. był bank BNP Paribas.
Partnerami instytucjonalnymi były miasta, w których odbywały się poszczególne wydarzenia. W maju były to: Chorzów, Opole, Piekary Śląskie i Nysa, w czerwcu natomiast: Bochnia, Dąbrowa Górnicza, Zabrze, Jastrzębie-Zdrój oraz Rybnik.
Partner medialny – Portal „Nasz Senior”.
KAMPANIA “SENIOR ZNACZY SZACUNEK” – I EDYCJA 2017
Krajowy Instytut Gospodarki Senioralnej rozpoczął jesienią 2017 roku kampanię informacyjno-edukacyjną “Senior Znaczy Szacunek” dotyczącą certyfikatu OK SENIOR przyznawanego sprawdzonym produktom i usługom adresowanym do osób starszych.
2000 osób wzięło udział w wykładach „Seniorze nie daj się oszukać!”
8 mln Polaków usłyszało o kampanii Senior Znaczy Szacunek dzięki promocji w telewizji i lokalnych mediach.
Strategicznym Partnerem kampanii “Senior Znaczy Szacunek”, upowszechniającej wiedzę na temat bezpieczeństwa konsumenckiego i roli znaku jakości OK SENIOR była firma TAURON. Na przykładzie usługi Serwisant 24 promowane były wartości, o których mówi program certyfikacji OK SENIOR.
Więcej informacji na stronie: www.oksenior.pl